Hoe werkt het?
Een schoonmaak student aanvragen doet u eenvoudig en snel. U hoeft zich enkel in te schrijven, wij doen de rest van het werk. U zult zien dat er binnen mum van tijd een schoonmaak student voor u gevonden is.
Schoonmaak student aanvragen
Het aanvragen van een studentenhulp in de huishouding doet u als volgt:
- Vul het inschrijfformulier in. Geef hierbij uw persoonlijke gegevens op en voeg indien nodig opmerkingen toe.
- Zodra u ingeschreven bent, ontvangt u een bevestigingsmail. In deze mail staat een activeringslink, waarmee u uw persoonlijke account kunt activeren.
- Na activering van uw account kunt u op onze website in het menu op 'Mijn overzicht' klikken om uw persoonlijke gegevens te bekijken.
- Wanneer u een aanvraag in wilt dienen, kunt u aangeven voor hoeveel uur per week u een schoonmaakstudent wilt. Ook kunt u hier opgeven welke werkzaamheden de hulp uit dient te voeren en wat u verder van de hulp wenst.
- Voordat u een aanvraag gaat verzenden, dient u eerst onze algemene voorwaarden te lezen. Hierin leest u o.a. dat u een schoonmaakabonnement voor minimaal 1 jaar afsluit. Indien u hiermee akkoord gaat, wordt de aanvraag verzonden. Onze medewerkers zullen direct op zoek gaan naar een geschikte studenthulp in uw regio. Daarbij zullen zij altijd letten op de wensen die u heeft opgegeven.
- Zodra u van ons de mail ontvangt dat wij een studentenhulp gevonden hebben, start het schoonmaakabonnement van minimaal 1 jaar. U betaalt ons vanaf nu maandelijks € 14,95. U kunt de studenthulp zelf bellen om een kennismakingsgesprek te plannen. U krijgt hierdoor de gelegenheid om de studenthulp te leren kennen. Wanneer er een klik is, maakt u een afspraak voor de eerste werkdag. Ook dient u in een contract vast te leggen met daarin wat de onderlinge afspraken zijn die u hebt gemaakt met de hulp. En is er geen klik? Dan zoeken wij naar een nieuwe hulp.
Schrijf u hier in voor een studenthulp